Reklamace

Reklamace zboží

Pokud jste u nás zakoupili zboží, které vám přišlo poškozené a nebo se objevila závada při jeho užívání, informujte nás prosím o tomto dopředu před jeho odesláním zpět na náš email: info@sport99.cz , případně nás kontaktujte na tel.: +420 704 979 333 (Po-Pá / 9-17hod.). Společně se domluvíme na nejlepším postupu pro zaslání zboží zpět k nám. Dle typu zboží a charakteru poškození vybereme společně ten nejlepší a nejlevnější způsob dopravy. Pro nejlepší průběh a vyřízení, prosíme dodržujte tento postup:

1) INFORMUJTE NÁS O REKLAMACI

Zašlete nám email na dresu: info@sport99.cz s popisem problému, přiložte fotografie poškození, reklamační protokol a kopii dokladu (případně stačí napsat jeho číslo). Reklamační protokol - KE STAŽENÍ ZDE: Formulář pro uplatnění reklamace v zákonné lhůtě. Tento protokol zároveň přiložte do balení k reklamovanému boží.

2) DOPRAVA ZBOŽÍ K NÁM

Zboží běžného typu (oblečení, chrániče, brusle a jiné menší sportovní vybavení) nám můžete zaslat těmito způsoby:

a) Českou poštou na adresu: ATTRACTIVE COMMERCE s.r.o., tř. Dr. Beneše 252, POŠTA UNHOŠŤ, 27351 (Tato adresa slouží pouze jako zasílací, není kontaktní adresou a není zde kamenná prodejna)

nebo

b) Zásilkovnou na výdejní místo: Příjemce: ATTRACTIVE COMMERCE s.r.o., výdejní místo ZÁSILKOVNY: Krmení pro zvířátka, tř. Dr. Beneše 2, Unhošť, 27351

c) Zboží většího rozměru nebo váhy (koloběžky a jiné): VŽDY NÁS NEJDŘÍVE KONTAKTUJTE NA TEL.: + 420 704 979333 . Zajistíme svoz od vás.

Zboží nikdy nezasílejte jako dobírku, taková zásilka nebude převzata. Do zásilky přiložte kopii dokladu, kterou jste od nás obdrželi při koupi a REKLAMAČNÍ PROTOKOL.